• Er du interesseret i at købe en kolonihavegrund i Karholm, kan du kontakte bestyrelsen for at høre om der er nogle ledige grunde, huse til salg.
  • Man skal have bopæl i Sønderborg kommune.
  • Ønsker du a sælge er du meget velkommen til at kontakte bestyrelsen eller sende en mail til sorenpedal@gmail.com med info og billeder.
  • Omkostninger i foreningen:
  • Have leje 4.5kr. pr m2
  • Kontingent: 250,00 kr. pr. år.
  • Indmeldings gebyr: 250,00 kr.
  • 10 pligt arbejdstimer om året.
(Reserveret)

Unikt kolonihavehus

i naturskønt område nær Sønderborg.
Velkommen til dette skønne moderne kolonihavehus beliggende i et naturskønt og roligt område i Nordborg, en halv times kørsel fra Sønderborg.
1. Stor grund i naturskønne omgivelser: Nyd den fredelige atmosfære og den storslåede natur på denne store grund. Perfekt til udendørs aktiviteter og afslapning i naturen.
2. Moderne indretning og rummelige faciliteter: Med 6 sovepladser i det 38 kvadratmeter store hus samt et tilhørende anneks på 30 kvadratmeter, er der masser af plads til familie og venner. Det moderne design og de rummelige faciliteter gør dette til det ideelle sted for et komfortabelt og afslappende ophold.
3. Miljøvenligt og energioptimeret: Dette hus er ikke kun moderne, det er også miljøvenligt. Med energiforsyning fra solceller og varmt vand i brusebadet, kan du nyde en bæredygtig livsstil uden at gå på kompromis med komforten. Det lækre køkken med en kogeø er et dejligt samlingspunkt og perfekt til madlavning og sociale arrangementer.
Kom og oplev alt, hvad dette fantastiske kolonihavehus har at byde på.
Kontakt os i dag for en fremvisning!
Boligareal 38 m² + anneks på 30 m²
Grundareal 432 m²
Vand indlagt: Ja
Kloakering: Nej