Referat fra bestyrelsesmøde i Karholm Haveforening

27.10.2022 i fælleshuset kl. 16.30

Fremmødt:  Lars, Harry, Inge, Henrik og Jan

Fraværende: Sarah og Søren

1. Hækplanter ankommer fredag og afleveres til Henrik, hvor de kan afhentes. Inge skriver til dem der har bestilt. Faktura er afleveret til kassereren.
  2. Brev til haveejer rettes til og er aftalt udsendt d. 28.10.2022. Vilkår fremgår af brev, som er udsendt til bestyrelsen.
  3. Kontakt til kommunen – vi afventer et eventuelt møde. Kontakten genoptages på mandag d. 31.10.2022 – Jan
  4. Arbejdsopgaver gennemgået og skilte (vejnavne) er på plads med alle.
  5. Ideer til budget : kunne der laves 2 konti – en konto til investeringer og en til projekter. Ideer til budget medtages på næste bestyrelsesmøde.
  6. Regninger for ikke afholdte arbejdstimer er udsendt og nogle er allerede indbetalt (betalingefrist er udgangen af november).
  7. Ide til næste år kunne være en log bog  med oplysninger om forbrug af strøm, vand og tank til spildevand.
  8. Omkring æresmedlemmer, der kommer et ændringsforslag til vedtægtsændringer (Jan)
  9. Vores plæneklipper er pt i stykker og den resterende del af sæsonklipning er aftalt med Lars Hald, at det klarer han, når maskineriet er repareret. (Harry)
  10. I forbindelse med salg af Birgers grund blev der konstateret, at der lå nogle opkørselsramper – vil han bruge dem, eller kan vi gøre brug af dem til foreningens formål? (ikke aftalt, hvem der kontakter ham).
  11. Julefrokost – bestyrelse og eventuelt andre – forslag medtages på næste møde.
  12. Tagetesvej 2 – er muligvis solgt – der er en aftale på mandag – vi håber.
  13. Næste møde er aftalt til d. 10.11. 2022 kl. 16.30 i fælleshuset.

Ref. Jan