Til stede:  Lars, Harry, Inger, Henrik og Jan

Referatet er udfærdiget efter hukommelse og sparsomme noter fra mødet. Hvis emner er udeladt, er det beklageligt – undskyld.

1. Opfølgning på møde med medlemmer for arbejdsfordeling. Generel tilfredshed. Arbejdssedler udfærdiges og ophænges. Ikke uddelegerede arbejdsopgaver listes og ophænges, så medlemmer kan/skal tilmelde sig.
  2. Sum-Up løsning bestilles – løsningen skal være med sim-kort og med mulighed for udprint. (Jan bestiller)
  3. Nyt lys til fælleshuset. De gamle lysstofrør tages ned og erstattes med LED-plafond. (afventer do, da der skal males loft inden disse opsættes. (aftalt 8 stk. – Jan indkøber)
  4. Sensorstyret lys til Fælleshus og toiletbygning – 3 stk – (Jan indkøber)
  5. Der skal strammes op på de haver som trænger til en kærlig hånd – aftales på næste møde.
  6. Åbning af vand – evt. afproppe haverne ved siden af fælleshuset. (Lars – og vandmændene)