Nogle af vores aktiviteter i kolonihaven

Lukke og slukkefest 2023

Tak for en hyggelig aften hvor vi fik afsluttet 2023 sæsonen,

Der var sørget for alt fra festudvalget, dejlig mad og hyggelig bingospil.

Tak til dem der hjalp til og den gode stemning fra alle fremmødte.

Vh. Bestyrelsen

Sommerfest 2023

Tusind tak for en forrygende sommerfest i kolonihaven, dejlig mad og med en rigtig god dessert til kaffen. Musikken var bare perfekt, der gav godt humør og god stemning. Stor tak til Michael for den fine underholdning, det kunne ikke gøres bedre. Tak til køkkenet for for det store arbejde med maden, borddækning, og bingospil.

Sidst men ikke mindst tak til alle deltagere, dejligt så mange havde lyst til at komme håber vi ses næste år igen.

God sommer.

Arbejdslørdag 2022

Så er endnu en vellykket arbejdslørdag overstået. Dejlige veloplagte medlemmer med højt humør arbejdede med at male service bygningen, klippet hæk, fjerner ukrut fra fliser og grønne områder. Der blev også ordnet utætte vand tilslutninger mm.. Vi fik også fyldt jord på foreningens ujævne græsplæner . Stor tak til alle hjælpere og tak til køkkenet for rigtig god forplejning som altid.

Vh. Bestyrelsen